Rekryteringen till ELIN’s utskott är äntligen igång!

Äntligen är rekryteringen för ELIN’s utskott öppen!

Måndagen den 13:de september håller vi en info-lunch där ni kommer få veta mer om de öppna positionerna, här får ni även chansen att fråga frågor.

Om du är intresserad av någon/några av posterna kan du läsa mer om vad de innebär, hur mycket tid de kräver och om det krävs några förkunskaper nedan. Du kan söka flera positioner men kom ihåg att göra det separat för varje post du söker!

Din ansökan ska innehålla:
Ditt namn, din klass och årskurs, ditt Liu-ID och vilken position du är intresserad av.
Sedan en kort motivation om varför positionen skulle passa just dig (Skriv max ½ A4).
OBS! Ansökan skickas till olika mail-adresser beroende på vilken post du söker.

Elin Club söker följande poster:
Skicka in din ansökan till club@elin.se

Projektgruppen för Åre-resan – 2 personer

Att vara med i projektgruppen innebär att fixa Åre-resan i januari 2022. Ni ska boka transport, fixa spons, fixa märke, boka Afterski och sittning uppe i Åre osv osv. Många av grejerna får man ju hjälp med av resten i Club men man har det yttersta ansvaret i allt. Ni är ju också två stycken så man kan bolla mycket.

Från att ni blivit valda bör ni sätta er direkt och fixa. Mycket bokningar som ska göras och logistik hur själva resan ska se ut. Sen har man ju också det yttersta ansvaret där uppe under själva resan. Då gäller det att ha
lite koll på alla, att schemat för resan följs osv.

Mycket måste börjas med i tid, så man får ändå lägga tid på det från att man blivit vald tills att man åker iväg. Men som sagt är ni ju två, och kan samarbeta mycket, och även ta mycket hjälp av de andra i Club.

Absolut inga förkunskaper krävs. Kan vara bra att kunna jobba med någon annan då ni är två stycken i projektgruppen.

Kompissittningen – 1 person

Att vara projektledare innebär att det är du som är ansvarig för att eventet planeras och genomförs på allra bästa sätt. Men bara för att du är projektledare är du inte helt själv, vi jobbar tillsammans i CLUB och du som projektledare får därmed självklart vid behov delegera ut ansvarsområden inför evenemanget.

Här varierar arbetsuppgifterna väldigt mycket men det är allt ifrån att boka lokal och uppträdanden till att organisera biljettsläpp. Det kommer ta cirka 2 timmar i veckan men när det sedan närmar sig eventet blir det mer att fixa och därmed fler timmar som läggs ner.

Inga förkunskaper krävs och du är projektledare själv men i CLUB arbetar vi alltid tillsammans och hjälps åt inför alla evenemang.

E-Pub – 4 personer

Att vara en del av E-pub innebär att man som grupp arbetar tillsammans för att anordna roliga och framför allt goda pubar för alla civilekonomer på Liu. Pubarna genomförs cirka en gång var tredje vecka och utöver det umgås man på fritiden och har möten cirkus 1–2 gånger i månaden.

Som en del av E-pub jobbar man på pubarna som vi arrangerar samt (eventuellt) andra evenemang som exempelvis ELIN Club arrangerar. Man blir tilldelad en egen post inom utskottet, detta kan exempelvis vara “marknadsföringsansvarig” som man har särskilt ansvar över.

Att vara en del av E-pub innefattar inte jättemycket extra-jobb utanför pubarna. Väl på pub-dagen så förväntas man vara närvarande från ca 07.00-15:00, och utöver det kan man behöva ägna 1-2 timmar några dagar innan puben för att till exempel behöva göra kvantitetsberäkningar etc.

Inga förkunskaper krävs för att vara en del av E-pub men det är såklart till ens fördel att ha kunskaper inom mat och dryck. Samt jobbar vi till största del som ett team, men lite eget-arbete kan behövas göra beroende på vilken post man har.

Skicka in din ansökan till Elin Clubs utskott til

Marknadsföringsutskottet söker följande poster:

Skicka in din ansökan till mafo@elin.se

Sponsansvarig – 2 personer

Att sitta som sponsansvarig innebär att det är du som hör av dig till företagen och försöker få in spons till tävlingar och framför allt Nolle-P väskan. Det innebär också
att du är företagens kontaktperson och att du följer upp leveranser av spons. 

Man mailar och ringer till företag som vi tror och hoppas vill sponsra med något, stort som litet. Som sponsansvarig gör man också research på vilka företag som man vill ska sponsra oss. Arbetet varierar men i snitt tar det kanske 1-2 timmar i
veckan. 

Det krävs inga förkunskaper men det kan vara en fördel om man är envis och bra på att motivera till företag varför dem borde sponsra oss. Eftersom det finns två på sponsposten så jobbar man mycket tillsammans vilket är roligt!

Produktansvarig – 2 personer

Som produktansvarig tar du fram olika produkter för att marknadsföra ELIN på bästa
sätt.
Det dagliga arbetet innefattar att komma på nya idéer, begära offerter etc. Många mail fram och tillbaka med olika företag och eventuella leverantörer. 

Det varierar hur mycket tid arbetet tar, under tiden med väskan tar det exempelvis mer tid men det går i perioder. De funkar utan större problem att kombinera plugget och vara produktansvarig. 

Du ska vara bekväm med att arbeta med företag och våga pruta. Man är två stycken som är produktansvariga, för att kunna dela upp arbete och diskutera funderingar. 

Layoutansvarig – 3 personer

Som layoutansvarig tar du fram bla facebook-headers till olika event, märken,
årsboken och info-boken som går ut till N0llan.   

Du får in alla våra förfrågningar på mail, sedan tar du fram det som önskas och skickar tillbaka. Från att en förfrågan kommer in har du 5 arbetsdagar att färdigställa
t.ex en header. 

Hur mycket tid arbetet tar varierar, allt beror på hur många event som ska ske i närtid, hur mycket förfrågningar layout har och när under året det är, men räkna med
några timmar i veckan.

Du arbetar i Adobe, framförallt Illustrator, Photoshop och Indesign. Inga förkunskaper krävs då man lär sig snabbt. Som layoutansvarig sitter ni tre personer på posten vilket ger utrymme för att bolla ideér och dela upp arbetet. 

Vice ordförande – 1 person

Som vice ordförande i MAFÖ har du en varierad roll med mycket ansvar för olika projekt såsom membersday, där du är projektledare för hela dagen. Du är även med och skapar infofoldern som skickas ut till alla nollor samtidigt som du varje vecka
skapar ‘what’s up this week’. 

Du samarbetar med olika utskott samt skapar och bollar ideér fram och tillbaka angående olika projekt. Sedan planerar du även hur ‘whats up’ ska se ut och vad som ska finnas med varje vecka. 

Hur mycket tid du lägger ner varierar beroende på vad för projekt du arbetar med. Vid större projekt läggs flera timmar i veckan medan du under lugna perioder endast
lägger ungefär två timmar på att svara mail och skapa whats up. Som vice trivs du med att jobba ensam. Det krävs dock mycket samarbetsförmåga vid större projekt där du kommer behöva ta ansvar, komma på ideér och ha kontakt med andra utskott.

Skribent för DRÖMMEN – 3 personer
Skicka in din ansökan till drommen@elin.se

Som skribent för drömmen är ditt ansvar att producera 2-3 inlägg per upplaga av Drömmen. Inläggen sträcker sig från krönikor och intervjuer till recept och
filmrecensioner. Du har stor frihet över vilka sorters texter som du publicerar
och kommer kunna ta hjälp av hela redaktionen.

Det dagliga arbetet beror på vilken typ av text man arbetar med. Arbetet kan innebära att leta kreativ inspiration, göra utkast av sin text, hålla intervjuer eller sammansätta undersökningar, skissa fram vilken layout man vill att ens text ska
ha, prata med redaktionen och hjälpa varandra röra sig framåt i arbetet. Det
sköna med drömmen är att det alltid finns hjälp att få och oändligt med
inspiration att ta.

Tiden du lägger ner som skribent för Drömmen är högst individuell. Redaktionen siktar på att ha möten veckovis där vi kan stämma av hur långt alla har kommit och hjälpa varandra komma vidare om man kört fast. Det är viktigt att komma ihåg att vi
jobbar med deadlines som alla ska hålla, dock brukar dessa ha långa mellanrum
och arbetet blir sällan stressigt.

Inga förkunskaper krävs för att vara skribent för Drömmen. Allt som krävs är viljan att sätta in sig i sitt arbete och skapa texter man bryr sig om och som andra kommer vilja läsa. Lite extra kreativitet skadar dock inte! Texterna jobbar man oftast med individuellt men vissa inlägg gör hela redaktionen tillsammans, som t.ex. ”Redax svarar” eller ”Redax Testar”.

Fotografer till Foto & Media-utskottet – 5 fotografer och 4 filmare
Skicka din ansökan till fotograf@elin.se

Att vara fotograf eller filmare innebär att man har ett stort ansvar för hur all typ av foto och film skall se ut! Eftersom vi arbetar med många andra utskott samt andra event inom LIU kommer det vara du som betämmer hur deras nästa porträtt för hemsidan ser ut eller faddrarnas nya profilbilder! 

Dagligt arbete varierar beronde på vilka projekt eller events som förbereds. En vanlig dag kanske du inte gör någonting medan en annan behöver du filma hela nolle-p tillsammans med en annan fotograf! 

Hur mycket tid det tar beror på. Eftersom arbetet delas upp kan det vara enadst en timme i veckan från flera timmar i veckan! Det beror också på projektet! 

Att vara fotograf för Foto & Media-utskottet räcker det att man har ett stort intresse för fotografi och vill fotografera! Resten lär man sig längs vägen. Det finns även andra fotografer till hands som alltid kan hjälpa en. För all utrustning hålls en genomgång, så även om man ej känner igen vissa kameror, så får alla filmare och fotografer en kännedom om dem.

Kvalitetsutskottet söker följande poster:

Skicka in din ansökan till utbildning@elin.se

Kvalitetsutskottet – 1 person från varje klass

Kvalitetsutskottet är ett utskott som kvalitetssäkrar utbildning på civilekonomprogrammet på Linköpings universitet. Du sitter tillsammans med de andra Utbildningsbevakarna för din årskurs  under 2 års tid, varav samarbete med Utbildningsbevakarna i de andra årskurserna kommer att ske under tidens gång.

Som Utbildningsbevakare ser man till att kursen går som det ska, och om det inte
gör det så får föreläsaren eller dina kurskamrater ta problemet till dig. Kvalitetsutskottet ger en möjlighet att påverka under tiden som en kurs pågår vilket därmed kvalitets försäkrar den utbildning som vi alla investerar så många år i. Under varje kurs ska Utbildningsbevakarna vara lyhörda för sådant som funkar bra och dåligt under kursen, varav ett möte mitt under kursen ska ske med kursansvarig för att kunna göra förbättringar. Efter kursen ska utskottet ha ett utvärderingsmöte och sammanställa en dokumentation som kan tas fram för kommande år.

Det här är ett perfekt tillfälle att krydda ditt CV och en superbra chans till att på
riktigt påverka din utbildning och dess kvalitet. Den här positionen är inte så tidskrävande vilket gör det därför möjligt att samtidigt vara aktiv i andra
utskott.

Krävs inte några tidigare erfarenheter, med viktigt att du vågar ta plats, ta intiativ och
inte obekväm med att uttrycka din åsikt.

Utbildningsutskottet söker följande poster:

Skicka in din ansökan till uu@elin.se

Excelgruppen – 2 personer

Att sitta med i Excelgruppen innebär att du tillsammans med din kollega och
 företagsrepresentanter från NU har kontakt med partners och gemensamt
projektleder Excelskolor för alla medlemmar i ELIN! Här får alla deltagare lära
sig användbara knep i Excel som är bra att bära med sig i både utbildning och
arbetsliv. Under dessa event bjuds det även på mat och härlig stämning!

Arbetet är främst koncentrerat kring det praktiska i eventet. Här gäller det att samarbeta i gruppen och gemensamt dela ut ansvar för det administrativa i att boka salar, lägga upp event på Facebook och föra kontakt med studenterna.

Arbetet har varierande arbetstid, men är överlag inte så tidskrävande. Ni arbetar främst kring när det är dags att planera och under själva eventet.

Inga förkunskaper krävs, utan viljan att samarbeta i grupp och en positiv inställning är det viktigaste! Ni jobbar i grupp om två.

UUs projektgrupp – 3 personer

Som projektansvarig i UUs projektgrupp är du ansvarig för en rad spännande projekt. Bland annat strukturerar du och planerar deltävlingen i SM i ekonomi i mars med en sittning som avslutning! Dessutom kommer du att ansvara för konceptet Study Time med UU där vi bokar stora salar, bjuder på klägg och en härlig atmosfär
att plugga i. I projektgruppen har ni även utrymme för att vara kreativa med
värdeskapande event för våra medlemmar – låt fantasin flöda!

Arbetet ligger kring att planera in och strukturera eventen, kontakta arrangörer och
inköp av klägg. Dessutom sköter ni det administrativa i att lägga upp och marknadsföra event.

Positionen är överlag inte så tidskrävande utan det är främst när det är dags att planera och genomföra eventen. Utöver det är ni närvarande vid Study Time med UU och ser till att alla får plats i salarna.

Positionen kräver inga förkunskaper, utan samarbetsvilja och en positiv inställning är det viktigaste. Ni jobbar i grupp om 3.

Casegruppen – 3 personer

I Casegruppen ansvarar ni för att skapa case-event tillsammans med partners! Dessa kan vara både lunch- och kvällsevent med syfte att stärka våra medlemmars kunskaper om olika typer av case och öva på caselösning.

Som ordförande för Casegruppen ansvarar du för det huvudsakliga arbetet i att delegera ut ansvar och strukturera upp möten.

Som vice ordförande sköter du kontakten mellan ELINs företagsrepresentanter och partners när det är dags att planera in event.

Som marknadsföringsansvarig i Casegruppen är du ansvarig för att marknadsföra
eventet.
Arbetstiden inom positionerna är överlag inte så tidskrävande utan ökar i takt med att det är dags att planera event och hålla kontinuerlig kontakt med
företagsrepresentanterna. Dessutom har ni veckomöten varje vecka där ni går
igenom kommande planering.

Mentorskapsprojektet – 1 person

Som projektledare i mentorskapsprojektet skapar du möjligheten för studenter på
sitt första och andra år att knyta kontakt med en alumn från Civilekonomprogrammet. Varje adept tilldelas varsin mentor att diskutera ämnen
om lite allt möjligt. Det kan exempelvis handla om kursval, utbyte, och värdefulla tips för framtida arbetsliv. Vanligtvis organiserar vi även en resa till Stockholm där adepterna får möjlighet att träffa sina mentorer över en trevlig lunch!

Arbetet handlar främst om att samla och para ihop intresserade adepter med mentorer för ett lyckat mentorskap. Det gäller att planera, marknadsföra, boka in eventuell resa, och se till så att kontakten mellan parterna flyter på väl. Arbetstiden är därav inte så krävande, men här ges möjligheten att vara kreativ kring andra
aktiviteter inom projektet!

Positionen kräver inga förkunskaper, och du kliver på en post om två personer.

International Committee is looking for the following positions:
Send your application to iu@elin.se
Project Leader Business Trip – 2 persons

     What does it mean to be part of the committee?

You can challenge your ideas with your IC colleagues or get inspired by their ideas on all aspects of the trips, such as activities, choice of transportation, companies etc. Furthermore, you can support each other in hosting events (e.g. promotions).

     Daily work, what you do:

Contact companies you might be able to
visit and coordinate communication between them; work with ELIN’s Business
Relations to get in touch with existing ELIN partners, decide on destination
(based on survey & attractiveness in terms of available companies, compare transport opportunities, plan marketing activities together with the marketing
responsible, plan budget, organize promotion events & ticket sale, communicate with trip participants, host trip

     How much time the work takes

If you schedule all actions wisely, approx. 3h/week should be sufficient. However, during the promotion period, right before the trip (ticket sale and last preparations) and during the trip you need to invest more time (approx. 5h/week; and the whole duration of the trip).

     If you work in a group or on your own:

Mostly you work as a team of two but for instance regarding marketing and sponsoring activities you also work with other parties.

    Prior knowledge is required?

No prior knowledge is required, but experience in organizing trips is recommended.

Project Leader Language Café – 1 person

     What does it mean to be part of the committee?

You have your ongoing project during the whole year, and help your committee members if help is needed. And yes, of course you also receive help from the committee.

     Daily work, what you do:

You have one lunch meeting every week with IU and then one lunch meeting with Langue Café every second week. The week you don’t have a meeting with LC you arrange a Langue Café  together with the LC-crew.

     How much time the work takes:

The work takes approximately 3 h/week.

     If you work in a group or on your own:

You work in a group.

     If prior knowledge is required?

No prior knowledge is required.

Project Leader Play for Charity – 1 person

     What does it mean to be part of the committee?

You participate in a group meeting one time a week with a great mix of people where you are the project leader for your own project. It includes a lot of opportunities for development. You can improve your communication skills. You are responsible for an entire project from the initiative stage of ideas to the final implementation. You learn a lot of practical work which you do not learn from only studying.

       Daily work, what you do

Choose the main activity, Plan the event, contact with sponsorships, contact with the chosen company, create the budget, implement the event ,organise the team and ask for help.

     How much time the work takes

In the beginning, not much (Maybe 1 hour) per week, but then when we get closer to the event maybe 3-4

     If you work in a group or on your own

Mainly on your own, you can always ask people in the committee for help if you want help.

     If prior knowledge is required?

No. But you need to be able to dare to make contact with sponsors and companies and therefore you should not be shy, because then the project will be much harder to implement. We walked around the city for 1 day to over 20 shops asking for sponsorships and it is not easy if you are shy.

 

Responsible for Marketing & Communication – 1 person

     What does it mean to be part of the committee?

It means that you attend a weekly meeting with a great group of people where you coordinate yourselves for the events you’re arranging. Everyone has high ambitions for their respective event which makes it a fun team to be a part of. It is therefore important as the role of marketer to have as high ambitions for the project as the project leaders, so that the event gets the attention from the ELIN members that it deserves.

       Daily work, what you do

Market the events the committee is arranging on different platforms, such as facebook, email, instagram, and of course word of mouth. You’re also communication responsible which means being secretary on the weekly meetings and making sure the info gets to everyone. It includes communication with other committees on behalf of the international committee, and if something needs to be communicated to the members of ELIN.

     How much time the work takes

about 3 h a week

     If you work in a group or on your own

You work on your own, but you’re always in contact with the project leader of the event you´re marketing.

       If prior knowledge is required

No prior knowledge is required.

 

Master Club – International Committee’s subcommittee
Head of Master Club – 1 person

     What does it mean to be part of the Master Club?

Getting a chance to lead a team and creating fun and meaningful mingle activities for master students 🙂

       Daily work, what you do

Keep an overview over the timelines and make sure the projects are on track, support project leaders if they need help, plan and conduct team meetings, communication with head of the International Committee (mainly for board updates and strategic talks), make sure everyone is happy with their work 🙂

     How much time the work takes

In average 2-5 hours per week to coordinate the team, communicate between the International Committee and team and organize/conduct team meetings. Depending on the time of the year and ambitions it can be more.

     If you work in a group or on your own

Work in and for the group

     If prior knowledge is required?

No prior knowledge is required.

 

Responsible for Marketing & Communication – 1 person

     What does it mean to be part of the committee?

It means that you attend a weekly meeting with a great group of people where you coordinate yourselves for the events you’re arranging. Everyone has high ambitions for their respective event which makes it a fun team to be a part of. It is therefore important as the role of marketer to have as high ambitions for the project as the project leaders, so that the event gets the attention from the ELIN members that it deserves.

     Daily work, what you do

Market the events the committee is arranging on different platforms, such as facebook, email, instagram, and of course word of mouth. You’re also communication responsible which means being secretary on the weekly meetings and making sure the info gets to everyone. It includes communication with other committees on behalf of the international committee, and if something needs to be communicated to the members of ELIN.

     How much time the work takes

about 3h a week

     If you work in a group or on your own

You work on your own, but you’re always in contact with the project leader of the event you´re marketing.

     If prior knowledge is required?

No prior knowledge is required.

 Övriga poster som sökes:
Skicka in din ansökan till utbildning@elin.se

Diplomeringen – ELINs största finsittning! (9 personer)

Diplomeringen är en helg fylld av festligheter för att avtacka våra nyexaminerade
civilekonomer. Helgen består av en finsittning, en bankett samt en diplomeringsceremoni där de utexaminerade kommer att få sina diplom. På grund
av pandemin kommer diplomeringen 2022 att bli dubbelt så stor och därav dubbelt
så rolig, då både åren 2020 och 2021 ska avtackas. Det här är ett otroligt roligt och uppskattat event som framförallt är väldigt efterlängtat!

Att sitta med i DIPLO innebär att man är med och planerar och anordnar Diplomeringen med Staben och de andra medlemmarna i utskottet, varav du som en del av utskottet sitter på ett eget ansvarsområde under projektets gång. Detta kan vara alltifrån att vara ansvarig över spons och ha kontakt med företag, till att vara ansvarig över helgens olika sittningar. Möten med utskottet kommer ske en gång i veckan under lunchtid, varav tiden som läggs ner utöver det varierar i perioder fram till Diplomeringen som hålls i april 2022.

Det här är en superbra möjlighet att få lära sig att arbeta i en projektgrupp och ha ansvar över att anordna stora event. Ett plus i kanten på ditt CV helt enkelt!
 Dessutom är det ett toppen tillfälle att lära känna andra personer från olika klasser och årskurser.

Det krävs inga tidigare erfarenheter, men det är bra om du är en person som vågar ta initiativ, arbetar självgående och har mycket ideér och energi som kan erbjudas
till resten av gruppen.

Projektgrupp Årsbanketten (3 personer) 
Skicka in din ansökan till naringsliv@elin.se

Att sitta med i projektgruppen för Årsbanketten innebär att man tillsammans är
ansvariga för att planera och genomföra sittningen. Det innebär stor frihet att planera kvällen som man vill och det är ett ypperligt tillfälle att lära känna nya människor och utvecklas i rollen som projektledare. 

Projektet går ut på att planera Årsbanketten 2022, vilket är årets festligaste och finaste sittning. I det dagliga arbetet ingår bland annat planering av datum, planering av budget, sökande efter sponsorer och generell planering för att göra eventet till en oförglömlig kväll. 

Projektet sträcker sig från och med omgående till det att projektet är avslutat i februari/mars. Man jobbar i en projektgrupp bestående av tre personer och inga förkunskaper krävs.

Women’s Finance Days Projektgrupp (3 personer)  

Skicka in din ansökan till naringsliv@elin.se

Som medlem i projektgruppen för WFD kommer du vara del utav en av projektets grupper, marknadsföringsgruppen, näringslivsgruppen eller event- och sponsringsgruppen. Tillsammans med projektgruppen på 12 personer ska ni planera och genomföra WFD 2022. 

Som medlem i WFDs projektgrupp ingår du i en av grupperna som ansvarar för marknadsföring, näringsliv eller event- och sponsring.

Specifika uppgifter för varje grupp:
Marknadsföring – Marknadsföringsgruppen är ansvarig för all marknadsföring och annonsering i samband med WFD. Du får chans att använda din kreativa sida för att attrahera så många besökare som möjligt inför eventdagarna.  

Event och sponsring – Ansvar för att kontakta sponsorer för att få varje liten detalj av eventet att bli så lyckat som möjligt. Posten innebär mycket företagskontakt och planerande för det olika eventet.  

Näringsliv – Ansvar för att kontakta intressanta företag som vill komma och föreläsa eller hålla i workshops under WFD. Posten innebär företagskontakt och hjälp att utforma de föreläsningar som hålls under WFD. 

Arbetet pågår från det att man kliver på till dess att projektet är avslutat under våren (troligen april). Man jobbar huvudsakligen med sin grupp men även med hela projektgruppen för WFD. Inga förkunskaper krävs, det är dock meriterande att ha kunskaper inom grafisk design/Photoshop eller dylikt för positionen som projektmedlem i
marknadsföringsgruppen. 

ELIN50 Projektgrupp – 5 personer
Skicka din ansökan till ordf@elin.se

De fem roller vi söker till för ELIN50-projektgruppen är spons, alumnansvarig, event,
projektledare och marknadsföring. 
ELIN50 kommer att bli ELINs största sittning hittills. Det är vår jubileumsfest för att fira att ELIN fyllt 50 år. Eventet kommer att hållas under 2022 (dvs ett år efter året då ELIN fyllde 50, detta pga att covid tvingade oss skjuta upp eventet ett
år). Det kommer att hållas för nuvarande ekonomstudenter men också alumner. Detta event ska vara något extraordinärt som vi även har sparat kapital inför för att kunna göra det till något extra. Projektgruppen kommer att jobba nära ordförande och 1a vice ordförande i styret. 

Ni kommer att på era olika poster ha olika ansvarsområden men kommer i stort att hjälpas åt
med mycket samarbete för att planera och få till detta extraordinära event. 

Arbetet pågår från det att man kliver på tills det att eventet är slutfört. Det krävs inga förkunskaper till denna roll men vi ser såklart gärna att du som söker tycker om att jobba i grupp och med att planera stora event.

 

Translate »