Ansökan till TEAM

Ansökningen gäller en vakant plats i projektgruppen för TEAM 2021 på posten som

mässansvarig. Du kommer vara en del av Staben för TEAM som består av två redan

tillsatta ekonomer och i-are.

TEAM

TEAM-dagarna är en av Sveriges största arbetsmarknadsdagar som genomförs
över två dagar med cirka 80 deltagande företag och besöks av över 4000 studenter.

Staben består av fem personer och i år kommer två av dessa rekryteras från I-
sektionen. Som en del av staben för TEAM-dagarna kommer du bland annat vara

med och rekrytera 2021 års DreamTEAM bestående av 18 stycken drivna ekonomer
och I-are.

 

Gruppansvarig (Mässansvar):

Som gruppansvarig är man antigen ansvarig för event-, mäss- eller företagsgruppen

och man bör man vara bekväm med att vara ledare för en mindre grupp där man kan

främja idéer, åsikter och nyfikenhet samt se till att idéer sätts i rullning. Du behöver

även kunna stötta gruppen att hålla fokus på arbetet och hjälpa dem att driva arbetet

framåt. Arbetet som gruppansvarig innebär att ha övergripande koll och vara ett

bollplank gentemot gruppen. En viktig egenskap hos dig blir således att vara lyhörd

och uppmärksam.

 

OBS!

Komplett ansökan kräver att du skickar en bild till:

valberedningen@elin.se

Fält markerade med * är obligatoriska

How the Election works: 

  • All members can apply for, or nominate someone else, for any of the open positions during the application and nomination period. If you get nominated, the Election Committee will send you an email with what position you were nominated for. The nominations are anonymous.
  • When the application period is over, the Election Committee will publish a final list with the applicants. At this time, the voting period will start, and all members have the opportunity to vote for the candidate they think is most suitable for the position. All members can vote for one person for each position. They also have the chance to put blank vote (if they don’t have an opinion for that position) or “vakant” (if they don’t think that any of the candidates are a good fit for the position). The members can chose to not vote on all positions.
  • The voting period ends the 4th of February. The result of the election will be announced at the Spring Meeting, and has to be officially accepted by the meeting.
  • The candidates that got the most votes, and get accepted by the Annual Meeting, will officially start their mandate period on the 5th of February.

 

If you have any questions regarding the Election, email valberedningen@elin.se. If you have a problem logging into ELIN.se, please E-MAIL it@elin.se.